Keresés címke alapján: 2010

Válassz, hogy mi érdekel →
Rafting I.: A Rafting története.

Rafting I.: A Rafting története. 2010/12/13

Hetente megjelenő többrészes cikksorozatunkban párhuzamosan szeretnénk bemutatni a rafting/vadvízi kajak, a vízitúra és a tengeri kajak alapvető tudnivalóit! A rafting szó jelentése: vadvízi evezés, amely során 4-12 fő gumicsónakban ülve zuhatagos folyón evez végig. Tovább

A tengeri kajakozás egyik legnagyobb feladványa!

A tengeri kajakozás egyik legnagyobb feladványa! 2010/11/03

Egy maroknyi kajakos gondolt egyet, és nekiindult, hogy körbeevezze és újra felfedezze a nyolc tagból álló Channel-szigetvilágot. Nem egyszerű vállalkozás, és most is hiba csúszott a számításokba. Tovább

Kanyon Raft Team és az augsburgi állóháború!

Kanyon Raft Team és az augsburgi állóháború! 2010/10/31

Elsőre bejött a durva harcmodor, aztán a fagyi visszanyalt... Keményen támadtunk, odacsaptunk, ennek eredményeképp újra lapátot törtünk... ez idén már a hetedik volt. Az októberi augsburgi versenyt már év elején beterveztük magunknak, mert azt hittük beleszámít az évi kupasorozatba. Két hónappal ezelőtt kiderült, hogy csak 4-es egységeket indítanak. Mivel ezzel gyakorlatilag megnyertük az egész évi 6-os EurópaKupa sorozatot, ez csak amolyan évzáró, bónusz versenyzés volt. Tovább

Visegrád-Budapest az Eventus Klubbal

Visegrád-Budapest az Eventus Klubbal 2010/10/30

A Kolontár bajba jutottjainak megsegítésére szervezett vízitúrát nagyon sok cég, egyesület, szövetség, hírportál, iskola feltette honlapjára, magánszemélyek közösségi portálokon szétküldték a hírt, elsőként írta meg az index.hu. Tovább

Kajakos filmfesztivál!

Kajakos filmfesztivál! 2010/10/29

Kedves Evezősök, Amatőr evezős sport kedvelő vagyok. Év elején gondoltam egy (nekem) nagyot, hogy a Kanadában és az USA-ban létrehozott és turnézó Reel Paddling Filmfestival-t, amelyet idén rendeztek meg ötödször, elhozom Magyarországra. Felvettem a szervezőkkel a kapcsolatot, megállapodtam a részletekben, és megszerveztem nagyjából mindent. Arra gondoltam, hogy megkeresem a sporttal kapcsolatos üzletek, szervezetek, szervezők vezetőit és ebből kerekítünk egy nagy ünnepet Tovább

Október 23-án újra Koló emlékére futunk!

Október 23-án újra Koló emlékére futunk! 2010/10/18

Az emlékfutáson külön versenyt vívhatnak egymással az igazolt kajak-kenus versenyzők! Tovább

Krumlovsky Maraton

Krumlovsky Maraton 2010/10/18

A 2010-es évi Krumlovsky Maratonon összesen 416 hajóval indultak el a 17 országból érkező versenyzők. Tovább

Rafting a paradicsomi Soca völgyben!

Rafting a paradicsomi Soca völgyben! 2010/10/01

Az igen jól sikerült pünkösdi rafting után rögtön megszületett az elhatározás a visszatérésre a Soca völgybe, erre a szeptember 25-26-i hétvégén került sor. Tovább

A BSE lett a leggyorsabb klub!

A BSE lett a leggyorsabb klub! 2010/09/29

„Keressük a leggyorsabb kajak-kenu klubot” mottóval a jubileumi, 25. SPAR Budapesti Maraton és Futófesztivál keretében, az MKKSZ és a BSI közös szervezésében külön versenyt írtak ki a kajak-kenu sport szakosztályainak, klubjainak az 5 fős ekidem váltóban. Tovább

Túlélőversenyt rendeztek az Élővíz-csatornán

Túlélőversenyt rendeztek az Élővíz-csatornán 2010/09/23

Harminckét kilométer evezés, Suzuki-húzás, célba lövés íjjal, úszás, rönkfűrészelés. Ilyen és ehhez hasonló feladatok várták az Élővíz-csatorna békési, békéscsabai és gyulai szakaszát érintő Indián Kenu Túlélő Verseny résztvevőit hétvégén. Tovább